خرید عظیم ترین آموزش تصویری بازی سازی سه بعدی اورژینال
نوشته شده توسط : mohammad

عظیم ترین آموزش تصویری بازی سازی سه بعدی اورژینال


خرید عظیم ترین آموزش تصویری بازی سازی سه بعدی اورژینال


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

در 8 دی وی دی و بسته بندی شکیل و زیبا

اولین و بزرگ ترین مجموعه ی آموزش تصویری بازی سازی دو بعدی و سه بعدی در ایران!

حدود 30 گیگ آموزش تصویری و فایل های مورد نیاز برای بازی سازی ، طراحی شخصیت ، طراحی موتور بازی و... .

مجموعه ای عظیم و پرکاربرد در زمینه ی بازی سازی حرفه ای هم اکنون در فروشگاه برلیان

این مجموعه ی استثنایی و بی نظیر برای اولین بار در ایران گردآوری شده و در 8 دی وی دی عرضه می گردد.

مخصوص علاقه مندان به ساخت بازی در زمینه های مختلف مخصوصاً بازی های سه بعدی و اکشن اول شخص و سوم شخص.

تمامی آموزش ها و تمرین ها به صورت ویدئویی و با کیفیت عالی و فرمت ویدئو ها Avi می باشد.

این مجموعه ی بزرگ شامل قسمت های زیر می باشد :

1-ویدئو آموزش اصول و مفاهیم اولیه ی انیمیشن سازی در صنعت بازی سازی:

این قسمت دارای حجمی بیش از 11 گیگ آموزش تصویری جامع می باشد که توضیحات آن در زیر آمده است:

در این ویدئو آموزشی شما با آموزش اصول و مفاهیم انیمیشن سازی کاربردی برای بازی های کامپیوتری آشنا خواهید شد .

Noesis Intearcative – Advanced Character Animation for Source Gamers
Noesis Intearcative – Advanced Source Level Design


Character Design & Integration with Half-Life



این مجموعه آموزشی توسط شرکت معتبر و بزرگ Noesis Intearcative ارائه شده است.



2-آموزش پویانمایی شخصیت های بازی های کامپیوتری:

Gnomon Workshop Character Design for Games And Animation:

اگر شما هم از علاقمندان به انیمیشن ها و پویا نمایی ها و شخصیت سازی های مدرن در طراحی رایانه ای سه بعدی اعم از عمرانی، مکانیک، و چهره سازی که عنوان “نسل نوین دانش رایانه ای” را از آن خود کرده است می باشید، مطمئنا دسترسی به بسته ی آموزشی حرفه ای و ارزشمندی که تمامی مباحث عمده حرفه ای این علم را تحت پوشش قرار می دهد و همچنین کاملاً مربوط به حرفه ی بازی سازی سه بعدی می باشد، بسیار برای شما مهم است.






عناوین ترم های آموزشی بخش اول:

۱- How 2D Orthographic Drawings Inform 3D Design
2- Mastering Perspective by Drawing Cubes
3- Anchoring Characters in Perspective
4- Using Key Lighting Concepts to Make Objects Appear Realistic
5- Exploring Shapes and Forms
6- Blue-line Pencil Drawing and Pen Sketching
7- Maintaining the Energy of a Gesture Drawing
8- Using Drafting Instruments for Precise Inking

عناوین ترم های آموزشی بخش دوم:

۱. Warm-Up
2. Design Theory – Horns vs. Halos
3. Referencing Nature – Jocks vs. Stoners
4. The Final Design
5. Getting the Brief and Brainstorming
6. Building Visual Vocabulary
7. Focusing the Design
8. Thumbnails / Silhouette
9. Facial Studies
10. Refining Shapes and Materials
11. Tweaking Digitally / Thinking Graphically
12. Personality Sketch
13. Loose Turnarounds
14. Orthographic Front and Side / Final Line Drawing

این قسمت نیز دارای حجمی حدود 2.5 گیگابایت می باشد.

3-آموزش طراحی شخصیت بازی های رایانه ای در نرم افزار تری دی مکس( 3D Max ) :

همان طور که می دانید ساخت یک بازی پیچیده و پرهزینه است و ساخت بازی هم اکنون در سراسر جهان بسیار زیاد شده و از شغل های پردرآمد جوامع است.

مراحل تولید بازی:
1-پیش تولید:
برای طراحی بازی، به داستان نیاز است که این کار توسط یک نویسنده انجام می شود. در حال حاضر اکثر بازی ها بر اساس فیلم های پر طرفدار و معروف ساخته می شود. بعضی دیگر از بازی ها شبیه سازی شده و بر اساس حوادث و موضوعات طبیعی است. در مرحله اول طراحی بازی، نویسندگان روی زمینه داستانی و جزئیات آن کار می کنند. زمینه داستانی عبارت است از طرح کلی بازی و جزئیات فنی مربوط به هر صحنه از بازی؛ طراحی بازی درست مانند یک فیلم، نمایش گرافیکی از داستان و مرجعی برای نویسندگان، طراحان و خالقان بازی است.یک طراح بازی دراین زمینه می گوید: داستان بازی از مهم ترین جنبه های بازی است و این که داستان بازی چگونه نوشته شود، از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا داستان بازی باید به صورت فنی در برنامه نویسی نوشته شود.
2-خلق شخصیت ها :
طرح کلی شخصیت ها ابتدا در رایانه اسکن می شود و سپس جزئیات شخصیت شامل کنترل و به حرکت درآوردن آن آغاز می شود. یکی از مهم ترین مسائل در طراحی شخصیت ها این است که آن ها به بهترین شکل طراحی شوند، زیرا شخصیت بازیگر تاثیر زیادی در جذب مخاطب دارد.در طراحی بازی، بعد از ایجاد شخصیت، مرحله پویانمایی سازی آن آغاز می شود و شخصیت ها به شکل ۳ بعدی در می آید. سپس رنگ ها و تکسچر (Texture) طراحی می شود تا شخصیت واقعی به نظر برسد.
3- مرحله طراحی حرکت:
بعد از ایجاد شخصیت طراحان بازی به یک جسم دیجیتالی جان می بخشند. با توجه به سبک بازی و نحوه حرکت مورد نظر از تکنیک های مختلفی استفاده می شود. در بعضی از بازی ها حرکات یک بازیگر به وسیله یک لباس مخصوص و چند حسگر که به نقاط مختلف بدن وصل می شود، ضبط می شود و سپس آن را با یک شخصیت دیجیتالی تطبیق می دهند. بدین ترتیب حرکات شخصیت بازی بیش از پیش به حرکات یک انسان شباهت پیدا می کند. که با Motion Capture نیز می توان به واقعی ترشدن شخصیت های بازی بسیار کمک کرد.
4- محیط بازی :
با توجه به افزایش روزافزون رایانه های خانگی، شرکت های بازی سازی می توانند محیط واقع گرایانه و پیچیده تری را طراحی کنند. سطحی از جزئیات که تا چند سال پیش غیرقابل تصور بود، امروزه جزء تفکیک ناپذیر بازی های رایانه ای شده است.اکثر شکل های ۳ بعدی رایانه ای که در بازی ها استفاده می شود، از طرح های چند وجهی تشکیل می شود. یک چند وجهی، محیطی است که به وسیله خطوط تعریف می شود. هر چند وجهی از مجموعه راس ها تشکیل می شود که به طور کلی شکل پدیده مورد نظر را تعریف می کند. علاوه بر این در یک چند وجهی برای رسیدن به شکل و طرح نهایی به اطلاعات دیگری نیاز است. رایج ترین روش انتقال این اطلاعات Texture Mapping است که شبیه بسته بندی و کادو کردن یک هدیه است. هر گوشه از جعبه کادو که کادو پیچ می شود، یک چند وجهی توخالی است و کاغذ کادو مانند تصویری است که روی چند وجهی قرار می گیرد. بیشتر کنسول های بازی و رایانه ها از یک تراشه مخصوص و یک حافظه اختصاصی تشکیل می شود که می تواند تصویرهایی مخصوص برای Texture Mapping ذخیره کند و هر تصویر را با چند وجهی مربوط به آن هماهنگ کند. این فناوری امکان می دهد تا محیط بازی به جهان واقعی بسیار شباهت پیدا کند.
5- هوش مصنوعی :
کد گذاری مرحله ای است که تمامی اجزای تشکیل دهنده بازی را به یکدیگر پیوند می دهد، ولی خود در بازی دیده نمی شود و آن به صورت مجموعه ای از ساختارهای زبان برنامه نویسی می باشد که تمامی جنبه های بازی را کنترل می کند. بیشتر بازی ها با کد مخصوص به خود براساس زبان برنامه نویسی C نوشته می شود. جنبه مهم دیگر کدگذاری، هوش مصنوعی است. هوش مصنوعی حکم منطق بازی را دارد و هم چنین فیزیک دنیای بازی را تشکیل می دهد.
6- تولید بازی:
بعد از آن که ساخت بازی تمام شد، مرحله تولید بازی آغاز می شود. در این مرحله، بازی مورد نظر از جنبه های گوناگون آزمایش می شود و مورد نقد قرار می گیرد و به وجه بازاریابی آن توجه و در نهایت عرضه می شود. بعد از آزمایش بازی و بررسی اشکالات آن، اولین نسخه آزمایشی آن که آلفا نام دارد، در اختیار آزمایشگرها قرار می گیرد. با استفاده از این نسخه، ایرادهای کلی بازی شناسایی و برطرف می شود. بعد از ارائه این نسخه، نسخه دیگر که بتا نام دارد، عرضه می شود. این نسخه که نسخه عمومی است در اختیار عموم قرار می گیرد تا آزمایش شود.

در این ویدئو آموزشی که محصولی از شرکت بسیار معروف و بزرگ 3D-Palace است با مقدمات ساخت شخصیت های بازی های رایانه ای آشنا خواهید شد.

عناوین کورس های آموزشی این ویدئو:



۱. Modelling
* Modelling Introduction
* Leg Modelling
* Leg Modelling 2
* Torso Modelling 1
* Torso Modelling 2
* Torso Modelling 3
* Torso Modelling 4
* Torso modelling 5
* Hand Modelling 1
* Hand Modelling 2


2. Head And Detailing
* Head Modelling 1
* Head Modelling 2
* Detailing Modelling 1
* Detail Modelling 2


3. Unwrapping
* Unwrapping 1
* Unwrapping 11


4. Texturing
* Introduction
* Head Texturing 1
* Head Texturing 7
* Final Head Texturing


5. Body Texturing
* Body Texturing 1
* Body Texturing 10

6. Additional Texturing
* Additional Texturing 1
* Additional Texturing 4

7. Quake 3 importing
* Q3 Rigging1
* Q3 Rigging2
* Q3 Rigging3
* Exporting into doom 3

این فصل نیز حدود 7 گیگ آموزش تصویری با کیفیت بالا می باشد.



4-آموزش آشنایی با طراحی موتور های بازی های رایانه ای:

Source.Machinima.Choreography

Source.Machinima.Cinematography

این ویدئو آموزشی در دو قسمت به بررسی موتور های بازی های کامپیوتری پرداخته است .

قسمت اول این مجموعه در مورد چگونگی عملکرد موتور های بازی و قسمت دوم نیز در مورد چگونگی تهیه فیلم و دمو توسط موتور های گرافیکی بازی های مختلف است.

این قسمت نیز دارای حجمی برابر 5 گیگابایت می باشد.









5-آموزش ساخت بازی با موتور بازی سازی Unreal Engine 3 UDK :

آموزش ویدئویی بازی سازی با موتور آنریل انجین 3
در حدود 4.5 گیگابایت آموزش با کیفیت

cheap-shop.ir
عنوان : 3Dbuzz
تعداد فصول : 16

فصل 1 : User Interface
در این فصل بیشتر به معرفی نمای برنامه می پردازد و خود فصل شامل 7 بخش می باشد:
General Overview دارای 1 ویدئو
View Ports دارای 10 ویدئو
Main Menubar درای 7 ویدئو
Main Toolbar دارای 6 ویدئو
Toolbox دارای 5 ویدئو
Consolbar دارای 1 ویدئو
Content Browserدارای 4 ویدئو


فصل 2 : Simple Level
در این فصل بطور کلی ساخت یک مرحله بسیار ساده آموزش داده میشود و خود فصل شامل 7 بخش میشود :
BSP دارای 7 ویدئو
Materials دارای 2 ویدئو
Static Mesh دارای 6 ویدئو
Lighting دارای 6 ویدئو
Moving Door دارای 4 ویدئو
Post Process دارای 1 ویدئو
Game Play Element دارای 1 ویدئو

فصل 3 :
Lighting
این فصل شامل 5 ویدئو میباشد که تکنیک های نور پردازی رو بطور کلی معرفی میکند.




فصل 4 : Geometry Mode
اگر با فتوشاپ کار کرده باشید حتماً اطلاعاتی راجع به براش دارید این نرم افزار هم یک براش برای خود دارد در این فصل با 6 ویدئو به معرفی و قابلیت های براش در نرم افزار UDK میپردازد.

فصل 5 : Kismet
یکی از بخش های اصلی نرم افزار بخش Kismet میباشد که کار بازی ساز رو بسیار راحت کرده و با بسیاری از توابع و کلاس هایی که در خود دارد نیاز به کد نویسی رو به شکل قابل ملاحظه ایی کاهش داده این بخش بسیار مهم شامل 16 ویدئو میباشد .

فصل 6 : Materials
این بخش هم به معرفی Material Editor فوق العاده UDK و همین طور طریقه استفاده از Material ها میپردازد این بخش دارای 8 ویدئوست .

فصل 7 : Terrain
بسیاری از بازی ها در میحط باز هستند و نیاز به ساخت محیطی باز به عنوان مثال کوه , دشت و .. دارند در این بخش با یک ویدئو به معرفی طریقه ساخت Terrain میپردازد .

فصل 8 : Farctured Staticmeshs
در بسیاری از بازی ها نیاز از تا بازیکن بتواند شی ها , دیوار ها و … در محیط اطراف خود را خراب کند در این فصل با 4 ویدئو به آموزش این قابلیت میپردازد .

فصل 9 : Sounds
در این بخش با 6 ویدئو به معرفی صدا گذاری میپردازد .

فصل 10 : Particles
در این بخش به سیستم های انیمشنی UDK با 9 ویدئو میپردازد .

فصل 11 : Fluid Surfaces
در این بخش شما آموزش خواهید دید که چطور یک سطح مایع بسازید که نسبت به اعمال شما ( راه رفتن , تیر زدن و … ) واکنش نشان دهد . شامل 3 ویدئو

فصل 12 : Physics
در این بخش با 4 ویدئو به معرفی فیزیک برنامه میپردازد .

فصل 13 : Crowds
در این بخش با 4 ویدئو به شما آموزش داده میشو که چطور یه مپ شلوغ ( پر از کاراکتر هوشمند ) درست کنید .

فصل 14 : Cinematics
در این بخش با 12 ویدئو به طریقه ساخت دمو و از این قبیل موارد پرداخته میشود.

فصل 15 : UI Scene
با 2 ویدئو به شما آموزش داده میشود که پیام های مختلف را چطور در قسمت ها مختلف بازی به بازیکن بدهید .

فصل 16 : Top Down Gamee Type
در این فصل با 25 ویدئو ساخت یک بازی با دوربین از بالا ( سبک GTA های سری اول ) را آموزش خواهید دید قابل توجه دوستان که در این موتور اکثر سبک های بازی را میتوان ساخت که تماماً به همت شما بستگی دارد مثل : اول شخص (پیشفرض برنامه) , سوم شخص , اتومبیل رانی و …

همچنین خود برنامه ی آنریل انجین 3 (Unreal Development 3) نیز در این مجموعه موجود است.

شما هم اکنون می توانید این محصول استثنایی را سفارش دهید و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.
شماره مجوز: 155/115222

فروشنده: برلیان

قیمت: 11,900 تومان

درصد :32

خرید عظیم ترین آموزش تصویری بازی سازی سه بعدی اورژینال



خرید نرم افزارافزایش صدای سونی اریکسون
خرید دفاع شخصی / مجموعه دوم
خرید گردنبند عقیق سرخ طبیعی1
خرید آناتومی انسان و تشریح کامل بدن/اورجینال/




:: برچسب‌ها: خرید , عظیم , ترین , آموزش , تصویری , بازی , سازی , سه , بعدی , اورژینال ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: